השבוע גם שלחו באי כוחו של יצחקי עו"ד שלומי וינברג ועו"ד ניצן גורן, לזיגדון מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים. במכתבם התייחסו לחילופי הדברים הקשים שתועדו בין השניים לפני כשבועיים בנוכחות עובדים רבים.
1 צפייה בגלריה
יעקב זיגדון ואיציק יצחקי. ראש בראש
יעקב זיגדון ואיציק יצחקי. ראש בראש
יעקב זיגדון ואיציק יצחקי. ראש בראש
(צילומים: אלעד גרשגורן)
קראו עוד:
"בשעות הבוקר התכנס ועד העירייה במסגרת סכסוך עבודה לגיטימי בלשכתך", כתבו, "ללא שום התראה מוקדמת או סיבה מוצדקת השתלחת והכפשת את שם מרשנו באופן חמור כאשר צעקת כלפיו בנוכחות עשרות אנשים: "יש לך חמאה על הראש אל תסתובב בשמש... אתה גנב, גנבת מעיריית חדרה מאה אלף שקל".
בהמשך נכתב: "הדברים חמורים עוד יותר שכן הטחת בו את הדברים בכובעו בתפקיד ציבורי, רשמי ומכובד לעיני עשרות קולגות שלו ואנשים שהוא מייצג".
את מכתבם חתמו עורכי הדין בבקשה להתנצלות, ותשלום של 50 אלף שקל לצרכי פשרה בלבד.
זיגדון הגיב: "בחודשים האחרונים אנו עדים להתנהלות אלימה, אגרסיבית, לא אחת בניגוד לכללי המנהל התקין שאין בינה לבין תפקידו של הוועד דבר וחצי דבר. מדינת ישראל שינתה את החוק ואוסרת על נוכחות נציגות ועדי עובדים בוועדות מכרזים עירוניות ובפרט בוועדות הנוגעות למרכזי כוח אדם.
יו"ר הוועד הגיע לישיבת הוועדה ללא הזמנה, כאשר במהלכה הותקפו בצורה אלימה המאבטחים שהוצבו בכניסה לחדר הישיבות והוא תקף מילולית וניסה לתקוף פיזית את מנכ"ל העירייה בצורה מחפירה שאין לה מקום בשירות הציבורי. בשום מקום עבודה אחר התנהגות כזו לא הייתה מתקבלת על הדעת וצר לנו שתושבי חדרה נאלצים לשלם את המחיר. איומי תביעה לא ירתיעו ולא ימנעו ממנכ"ל העירייה להגן בכל דרך על הקופה הציבורית, על האינטרס הציבורי וגם על עובדי עיריית חדרה, זכויותיהם וחובותיהם".
לעדכונים: חדשות חדרה