במשך שנים מתלוננים סוחרים ברחוב הנשיא על המצב ברחוב הקניות הוותיק בחדרה. השבוע נראה כי השינוי בדרך.
1 צפייה בגלריה
כך ייראה רחוב הנשיא לאחר השדרוג
כך ייראה רחוב הנשיא לאחר השדרוג
כך ייראה רחוב הנשיא לאחר השדרוג
(הדמיה: באדיבות העירייה)
קראו עוד
עיריית חדרה הודיעה כי תוכנית השדרוג ברחוב הנשיא יוצאת לדרך. התוכנית, בתקציב של 3 מיליוני שקלים, שמה דגש על שיפור סביבתי של הרחוב עבור הולכי הרגל וחיזוק בתי העסק לאורכו, תוך שילוב אלמנטים עיצוביים המיועדים הן לנוחות והן למראה אסתטי, מתן מענה לסוגיות נגישות, התייעלות אנרגטית והגדלת השטחים הירוקים ברחוב.
חלקו הראשון של הפרויקט יתמקד במקטע הרחוב שבין רחוב רוטשילד לרחוב הגיבורים משני צדיו של הרחוב ויכלול בין היתר את החלפת המדרכות, התקנת מתחמי ישיבה מעוצבים, הצללות, גינון מעוצב בצמתי הרחובות, תאורה אדריכלית, והסרת מפגעים קיימים ברחוב.
העבודות במקטע הרחוב יחלו במהלך חודש אוגוסט וצפויות להימשך כחודשיים, זאת במקביל לעבודות שכבר החלו בשטח הציבורי הפתוח ברחוב הרב עובדיה יוסף, שנועדו ליצור כניסה מזמינה, אטרקטיבית ומודרנית למרכז העיר חדרה, וכוללות עבודות פיתוח סביבתי, שבילים רחבים ונגישים וריהוט רחוב מעוצב. בהמשך עיריית חדרה מתכוונת להחיל את השדרוג שיתבצע ברחוב הנשיא על הרחוב כולו משני צדיו.
השדרוג החזותי, שישנה לחלוטין את מראהו של הרחוב העירוני בחדרה, מתבצע במקביל לשורת צעדים שנועדו להחיות את מרכז העסקים העירוני ולעודד את העסקים במרכז העיר, בייחוד לאחר תקופת הקורונה הממושכת, בה עסקים רבים נפגעו אנושות עקב הסגרים והגבלות הקורונה שהפחיתו משמעותית את תנועת הלקוחות באזור. בין הצעדים שכבר בוצעו, זאת כאמור, בהתאם למדיניות ראש העיר, הורחב אזור מרכז העסקים הראשי והוכשרו עשרות מקומות חניית אקספרס באזורי מסחר מוגבר בעיר לשם הגדלת פוטנציאל החנייה, וכפועל יוצא מכך, הגדלת כמות הלקוחות.
לעדכונים: חדשות חדרה
פורסם לראשונה: 08:26, 09.08.21