ישיבת מועצה לא מן המניין צפויה להתקיים היום בשעה 18:00, לאחר ששמונה חברי מועצת העיר חדרה דרשו זאת מיו"ר המועצה, הרב בנצי נורדמן.
2 צפייה בגלריה
(מד מים | צילום המחשה: אסף פרידמן)
בפנייה שהעבירו אליו בתחילת השבוע חברי "מחוברים", "המחנה המאמין", טספאי אדרג'או מעידן חדש, טל אליהו מ"חדרה מנצחת" וצ'יקו וקנין מ"יחד למען אולגה והשכונות".
חברי המועצה ידונו בישיבה על תלונות של תושבים רבים נגד תאגיד המים "מי חדרה" בגין חשבונות מים מנופחים: "זעם גדול כלפי מי חדרה לאור שינויים מרחיקי לכת של חשבונות המים של תושבי העיר", כתבו חברי המועצה בפנייתם והבהירו כי התושבים טוענים כי מדי המים הדיגיטליים של החברה מייצרים צריכה עודפת וחשבונות גבוהים מהרגיל.

2 צפייה בגלריה
עיריית חדרה. התובע טוען כי "ההתנהלות לא ראויה"
עיריית חדרה. התובע טוען כי "ההתנהלות לא ראויה"
עיריית חדרה. זומנה ישיבת מועצה
(צילום: אסף פרידמן)

חברי המועצה מציעים לחייב את העירייה להקים ועדת בדיקה שתבדוק את תקינותם של מוני המים הדיגיטליים, להורות לתאגיד לאפשר לצרכנים להשתמש במונה מים מכני וכן לחייב את התאגיד להתקין לכל תושב שמעוניין בכך, ולו צריכה עודפת של מעל 20 אחוז, בין החודשים ינואר-אוקטובר 2022 לינואר-אוקטובר 2023, שעון מכני בנוסף לשעון הדיגיטלי זאת בכדי, לבדוק האם יש הבדל בצריכה בפועל בין שני השעונים: "לאור העובדה שמי חדרה טוענים שאין הבדל ולא אמור להיות הבדל, שקיפות זו תאפשר להגדיל את אמון הציבור בתאגיד ובעיריית חדרה", הסבירו חברי המועצה.

קראו גם:

נושאים נוספים שעל שולחנם של חברי המועצה בישיבה: דיון בנושא קביעות לסייעות רפואיות או צמודות ילד שכיום לא נמצאות במסלול של קביעות ודיון בנושא שעות נוספות של עובדי עירייה שטוענים לאפליה. חברי המועצה ביקשו לקבל את פירוט השעות הנוספות כדי לוודא שהחלוקה נעשתה בצורה שוויונית ולא תועדפו "עובדים מקורבים".
דיון נוסף שמעניין מאוד את תושבי העיר יהיה בנושא השינוי בתחבורה הציבורית שנעשה לאחרונה בעיר. חברי המועצה דורשים ועדת בדיקה שתפקידה שיתוף ציבור ואיסוף הבעיות והחוסרים, שאותה יוביל נציג מחלקת תשתיות עם נציג אופוזיציה וקואליציה.