עשרות תלמידות בית הספר חב"ד לבנות "תפארת חיה" והוריהן הפגינו אתמול במהלך ישיבת מועצת העיר כפר סבא, נגד ד"ר אסנת ספורטה סמנכ"לית חברה וקהילה בעיריית חדרה, שהיא גם חברת מועצת העיר כפר סבא.
(מחאת התלמידות, אתמול. צילום: אלבום פרטי)
קראו עוד:
כזכור, בנות חב"ד ובית הספר "תפארת חיה" נאלצו לעזוב את מבנה בית הספר שלהן, מאחר והתגלעו בו בעיות בטיחות וחוות דעת מומחים הבהירו כי הוא אינו בטיחותי לשימוש, במצבו הנוכחי. הן למדו במתנ"סים שונים ברחבי העיר, ולאחרונה בהבנות עם העירייה, החליטו לשכור מבנה שאת שכירותו ישלמו ההורים, העירייה ומשרד החינוך. ההורים טענו גם כי הסכימו לסייע לעירייה בהתאמות המבנה לשימוש כבית ספר אולם נדהמו לקבל חשבונית על סך 200,000 שקלים בגין התאמות, סכום שאין ביכולתם לשלם.
ועד הורי בית הספר בראשות חופית טרבלסי, טוען כי העירייה לא השתתפה במימון ההתאמות וכי היא השיתה את כל נושא מציאת מבנה והתאמתו ללימודים על ההורים, כך שכעת הם נאלצים לחפש מימון מתרומות. סיבה נוספת למחאה היא העובדה שטרם ניתנו לוועד תשובות באשר לגורלו של בית הספר בשנה הבאה.
מהעירייה נמסר: "צר לנו שהורים לילדים שלומדים בחדרה הפריעו לישיבת המועצה בכפר סבא. באשר לטענות ההורים, הן לא מוכרות לנו. באשר לשנה הבאה, הנושא בטיפול".
לעדכונים: חדשות חדרה
פורסם לראשונה: 08:11, 06.01.22