בעקבות הקטטה היום בבית הספר החקלאי, שבה היו מעורבים תלמידים והורה של אחד מהם, שעל פי החשד תקף מורה ופצע אותו, הודיעה ראש מועצת פרדס חנה-כרכור, הגר פרי יגור כי ביום ראשון יושבתו הלימודים בבית הספר למשך שעתיים במחאה.
1 צפייה בגלריה
בית הספר החקלאי פרדס חנה. מחאה נגד האלימות
בית הספר החקלאי פרדס חנה. מחאה נגד האלימות
בית הספר החקלאי פרדס חנה. מחאה נגד האלימות
(צילום: זהר שחר)
קראו עוד:
"ביום ראשון יושבתו שעתיים ראשונות בכיתות ז, ח, ט בביה"ס החקלאי והלימודים יחלו בשעה 10:00, בהחלטה משותפת עם הנהלת ביה"ס והנהגת ההורים", כתבה פרי יגור. ️"התלמיד מושעה עד להודעה חדשה. התלמידים המעורבים יטופלו משמעתית וחינוכית. אני באופן אישי אוודא שיינקטו האמצעים החמורים ביותר. כנגד ההורה ויתר המעורבים הוגשה תלונה במשטרה. טקס סיום כיתה ט' בבית הספר החקלאי שתוכנן להיום, יידחה על פי החלטת הנהלת ביה"ס והצוות החינוכי".
פרי יגור הוסיפה: "מיד עם קבלת הדיווח על התקהלות אלימה הגעתי לביה"ס ומשם ליוויתי באמבולנס את איש הצוות החינוכי אשר הותקף על ידי הורה לתלמיד שהיה שותף לקטטה. אני מגנה בתוקף כל אירוע אלימות. קדם לאירוע זה, אירוע חמור נוסף היום בבניין המועצה, כאשר תושב תקף עובדת מועצה בכירה. אירועי אלימות כנגד עובדי ומשרתי ציבור, מורים וצוותי חינוך, צוותי רפואה הם המשך למגמה קשה שעוטפת את מדינת ישראל בתקופה האחרונה, בה אנו מדווחים ונחשפים למקרי אלימות כל יום. זה נורא וזה חייב להיפסק. אנחנו ביישוב שלנו נפעל ביד קשה, עד למיגור התופעה! לא ניתן לכל אלימות מכל סוג שהוא להרים את ראש. בשעה זו כלל גורמי המקצוע במועצה ומשרד החינוך, צוות בית הספר, רשת אורט ומשטרת ישראל כמובן מטפלים ומתחקרים את האירוע החמור".
ראש המועצה ביקרה את המורה שנפצע: "הכאב הנפשי שבפגיעה כזו הוא לאין שיעור כבד מהפגיעה הפיזית. אני מבקשת מכאן לשלוח לו ולשני המורים הנוספים שהותקפו חיבוק גדול מכולנו. עצוב לי, באופן אישי, שעבודה חינוכית נפלאה שמתקיימת בביה"ס ושם ביה"ס שאנחנו עובדים כל כך קשה כדי להחזיר את תפארתו, נפגעת קשות על ידי מי שלוקח לעצמו חירות ופועל באלימות. אנו נעשה הכל כדי לרומם את העשייה הטובה ולא ניתן לאלימות להרים ראש בקרבנו".
לעדכונים: חדשות חדרה