האם ליגת כדורגל החופים לא תגיע בסופו של דבר לחדרה? השבוע מסתמן כי פעילותה של הליגה בעיר מוטלת בספק רב. הסיבה: טרם הושגו כל האישורים הנחוצים לשם הפעלת המתקן בחוף.
1 צפייה בגלריה
(כדורגל חופים | צילום: טל שחר)
קראו עוד:
כזכור, באמצע חודש אפריל 2022 הודיע ראש העירייה בפועל ניר בן חיים כי חדרה תהיה המארחת הרשמית של ליגת כדורגל החופים של ישראל. זאת, אחרי שנים שהליגה פעלה בחוף פולג בנתניה. המשחקים כך הובטח יגיעו לחדרה, והליגה צפויה להיפתח ב-17 ביוני והמשחקים אף יועברו בשידור חי בערוץ הספורט. היוזמה הראשונה להעברת הליגה לעיר הייתה בתקופת ראש העירייה, צביקה גנדלמן.
בן חיים הסביר אז כי הבאת הליגה הפופולרית לעיר מהווה הישג גדול, מנוף חשוב לעידוד התיירות, חגיגה ספורטיבית לתושבים ואירוע שישים את חדרה על המפה כעיר מובילה בישראל.
עוד נמסר אז מהעירייה, כי חדרה נבחרה מבין ערים רבות על ידי ליגת בנק יהב לכדורגל חופים כאכסנייה לשחק בה, זאת אחרי שפעלה משך 13 שנים בחוף פולג בנתניה.
מהעירייה נמסר: "עיריית חדרה חתמה על הסכם עם זכיין כדורגל חופים על מנת לקיים בעיר את הליגה. על פי ההסכם מחוייב היזם להפעלת הליגה ובכלל זה לקבל את כל האישורים הנדרשים כדין כדי להקים ולהפעיל את מתקן המשחקים. למרות העזרה שהעמידה לרשותו העירייה, היזם נתקל בקשיים תפעוליים להפעלת הליגה. נכון לרגע זה, ביקשה העירייה מהיזם לעשות כל מאמץ לקיים את משחקי הליגה בעיר כפי שסוכם".
מחברת אלוריה שמפיקה את הליגה נמסר: "החברה נמצאת בקשרים טובים וידידותיים עם מ"מ ראש עיריית חדרה, ניר בן-חיים ועם מנכ"ל החברה הכלכלית, שי אבנט, אנחנו מעריכים מאוד את ראש אגף הספורט אלחנדרו ביאר ושאר עובדי העירייה. אנחנו למדים את הודעת העירייה אשר נשלחה אתמול, אין ממש בטענות העירייה, נשוחח איתם ונקווה להגיע להבנות ברוח טובה".
לעדכונים: חדשות חדרה