תושב חוץ החליט לרכוש פנטהאוז יוקרתי בישראל, היתה לו רק דרישה אחת - שיהיה נוף מוצלח לים. הבעיה - הבניין המדובר היה "על הנייר" וטרם נבנה, אז איך מציגים לו את הנוף הצפוי בצורה מוצלחת?
2 צפייה בגלריה
הדמיית הפנטהאוז
הדמיית הפנטהאוז
הדמיית הפנטהאוז
(צילום: אבי אביסרור)
מדובר ברחוב זלטופולסקי 17 בתל אביב, בסמוך לחוף הילטון, שבו מוקם פרויקט בוטיקי במסגרת הריסה ובנייה שנמצא בתחילתו וצפוי להסתיים באוגוסט 24.
אבי אביסרור, הבעלים של REP TLV, מספר על פסגת הפרויקט: פנטהאוז בן 170 מ"ר, ובו 5 חדרים, שתי מרפסות גדולות, חנייה ומחסן.
"מדובר בנכס נדיר, יחיד בקומה, במפלס אחד, ברחוב שכמעט ולא ניתן למצוא בו נכסים גדולים למכירה", אומר אביסרור. "אחת השאלות שהעלו המתעניינים שהבאנו לנכס הייתה: האם יהיה נוף לים? מאחר והצענו את הפנטהאוז למכירה לפי הדמיות ותוכניות בנייה בלבד, בשלב שבו כל מה שאפשר היה לראות בשטח זה בור ענק, היה קשה מאוד לדמיין מה רואים מהמרפסות מבחינה טופוגרפית".
ומה עשיתם בסוף?
"גייסנו את עזרתה של מפעילת רחפנים מיומנת בשטח בנוי. העלינו רחפן לאוויר לאותו גובה שבו ייבנה הפנטהאוז על פי התסריט ובהתאם לגובה הבניינים ברחוב הירקון. ואכן, רואים יופי של ים ואת הנוף המדהים של תל אביב".

2 צפייה בגלריה
המראה מהרחפן
המראה מהרחפן
המראה שצולם מהרחפן
(צילום: אבי אביסרור)

קראו גם:
אז אחרי שנפתרה בעיית הנוף, הגיע הזמן לברר בכמה נמכר הפנטהאוז? 18 לקוחות מתעניינים הגישו הצעות - והפנטהאוז מצא את הבעלים ששילמו עבורו 14.8 מיליון שקלים. זהותו של הרוכש, על פי בקשתו, תישאר אנונימית.
לעדכונים: חדשות חדרה
פורסם לראשונה: 09:07, 07.04.23