חברת ריג'ס תפתח חללי עבודה משותפים בחדרה. מתחם העבודה ייפתח במגדלי UNITOWERS ויכלול 2,500 מ"ר של משרדים.
כזכור, מי שתעבור בנוסף למתחם היא גם חברת רפאל למערכות לחימה מקדמות.
2 צפייה בגלריה
לובי מרווח וחדרי כושר
לובי מרווח וחדרי כושר
לכאן תעבור החברה
(הדמיה: ויופוינט)
החברה היזמית אמירי זכרון יעקב המחזיקה בבעלות של מתחם 'מול החוף' בחדרה חתמה על הסכם ניהול ארוך טווח עם חברת חללי העבודה ריג'ס (regus) במסגרתו יוקם מתחם בן שתי קומות (רביעית וחמישית), בשטח של כ-2,500 מ"ר באחד מארבעת המגדלים הנבנים במתחם, לטובת הקמת חללי עבודה משותפים שיוכלו להכיל עם גמר העבודות כ-300 עמדות עובדים.

2 צפייה בגלריה
כך ייראו מגדלי UNITOWERS במול החוף ווילג'
כך ייראו מגדלי UNITOWERS במול החוף ווילג'
כך ייראו מגדלי UNITOWERS במול החוף ווילג'
(הדמיה: ויופוינט)

העסקה שנחתמה בין הצדדים הינה על בסיס שותפות 15-85, קרי חברת ריג'ס היא זו שתנהל ותשכיר את חללי העבודה, לרבות גביית דמי הניהול ותפריש כ-85% מההכנסה נטו לחברת אמירי זכרון יעקב. העסקה שנחתמה בין הצדדים הינה ל-20 שנה כולל אופציה.
פרויקט המגדלים UNITOWERS אשר תוכנן על ידי האדריכל אבנר שר, מוקם בימים אלו במתחם "מול החוף" ויכלול בסופו ארבעה מגדלי משרדים בשטח כולל של כ-180,000 מ"ר.
שני מגדלים יתנשאו לגובה של 60 קומות והשניים האחרים ל-24 קומות כ"א כאשר כל קומה תכלול 1280 מ"ר של שטחי משרדים. בשלב הראשון ייבנו המגדלים בני 24 הקומות.
קראו גם:
שיר סלומון , סמנכ"לית שיווק אמירי זכרון יעקב: "כניסתה של ריג'ס למתחם 'מול החוף' אינה בכדי, במובן שהיא באה לענות על צורך של חברות טכנולוגיה רבות ועצמאיים מתחומים שונים לבוא לקראת עובדיהם הקיימים או כאמצעי נוסף לגיוס עובדים חדשים ולקרב את העבודה לאזור מגוריהם מחוץ לגוש דן. לאור זאת, אנו עדים לביקושים גבוהים לחללי עבודה משותפים הפרוסים ברחבי הארץ ולשטחי משרדים במתחמי תעסוקה המשלבים בנוסף גם מסחר ופנאי וסמוכים לצירים מרכזיים ואמצעי הסעת המונים כדוגמת רכבת ישראל וכביש החוף. מיקום מתחם מול החוף ופרויקט UNITOWERS עונה על הצרכים הללו ומאפשר לעובדים ולחברות המעסיקות גמישות רבה והעלאת האטרקטיביות של מקום העבודה".
לעדכונים: חדשות חדרה