בשבוע שעבר הגיע יו"ר הפועל חדרה, אורן גולן, למתחם האימונים, דבר שגרתי, אבל הפעם זה היה כדי לראות מקרוב את שחקני הרכש החדשים איתם חתם לא מכבר על חוזה: רז נחמיאס, יהב אפריאט והקשר מוחמד אוסמן שצורפו במקומם של ריף מסיקה ויה יה מלדג'ה.
1 צפייה בגלריה
אורן גולן. "יש דברים מעודדים"
אורן גולן. "יש דברים מעודדים"
אורן גולן. "יש דברים מעודדים"
(יאיר שגיא)
"יש לנו סיבה טובה לאופטימיות", אמר גולן והוסיף: "עוד כמה ליטושים והכל יסתדר".
קראו עוד:
חדרה רושמת עד עכשיו את הפתיחה החלשה שלה מאז חזרה לליגת העל. ב-16 משחקים היא צברה 3 ניצחונות, 5 תיקו, ו-8 הפסדים ובסך הכול 14 נקודות שממקמות את חדרה מתחת לקו האדום. אז נכון, חדרה סבלה לא מעט מהדבקות בנגיף הקורונה ומפציעות אלא שמבחינת גולן זה לא מהווה תירוץ: "נכון שנפגענו אבל לא אשתמש בזה.
"עברנו משבר גם בקורונה והוא מאחורינו. היום הקבוצה בריאה ואיתנה ומפה והלאה אנחנו צריכים לשחק כדורגל ולהביא את התוצאות ולא להתעסק במה שהיה. אמרתי וביקשתי גם ממימר לא לדבר על זה יותר".
הזכרת את מימר. לא מזמן מעמדו היה מעורער ובזכות רצף של שישה משחקים ללא הפסד הוא נשאר.
"הפועל חדרה צריכה להישאר בליגת העל ולשבור את השיא שלה. מרגע שהמועדון הוקם הוא לא הצליח להישאר ארבע שנים רצופות בליגת העל"
"מעמדו של שרון יציב. אני תקווה שהרצף הזה יחזור על עצמו ואף יהיה טוב יותר. עכשיו הכלים שעומדים לרשותו טובים יותר ואני מקווה שהוא ידע לחבר את הקבוצה. בסופו של דבר מאמנים נבחנים על פי תוצאות, אין מה לעשות, זה דרכו של הכדורגל. השאיפה היא שיחד עם שרון נעלה על דרך המלך. המקום הטבעי של הקבוצה הזו הוא אמצע טבלה".
מימר יסיים את העונה כמאמן הפועל חדרה?
"בעזרת השם. זאת התשובה".
נחזור לאופטימיות שלך.
"נכון, שישנה אכזבה מהתוצאות הלא משכנעות שלנו עד עכשיו אבל יש דברים מעודדים".
כמו?
"יש לנו דרך, צוות מקצועי וסגל טוב ולכן אני אופטימי. צריך סבלנות והדברים יראו אחרת".
כשאתה אומר דרך, למה הכוונה?
"איך שהקבוצה מתאמנת, עומדת ומשחקת. לקבוצה יש יסודות יציבים. לאורך זמן הדרך הזו בסופו של דבר תביא את התוצאות שאנחנו צריכים. אנחנו לא נראים כעדר ללא רועה, זה לא המצב בחדרה. אני מרגיש שחדר ההלבשה מגובש והצוות יודע מה הוא עושה. צריך להתחבר יותר ולחכות לתוצאות טובות כי אנחנו שם ולכן אני אופטימי. חוץ מזה שאופטימיות לא הרגה אף אחד".
רק שיש טבלה והיא לא משקרת. חדרה במצב רע.
"הפועל חדרה צריכה להישאר בליגת העל ולשבור את השיא שלה. מרגע שהמועדון הוקם הוא לא הצליח להישאר ארבע שנים רצופות בליגת העל. אם נעשה את זה השנה ונשבור שיא נוסף נבסס את עצמנו לעוד עונה בליגת העל. זו המטרה המרכזית אליה אנחנו שואפים".

אני סבלני

ישנם אוהדים הטוענים שהגיבוי שאתה נותן למימר קצת מוגזם.
"בכדורגל הישראלי רוצים מהר מאוד להמליך מלכים ולערוף ראשים. אני אדם יותר סבלני מטבעי ואני מקווה שהסבלנות הזו תשתלם בסופו של דבר".
מה לא נבנה טוב בקיץ?
"את הסיכום נעשה בסוף העונה. אנחנו אפילו לא באמצע העונה וצריך לתת לסגל הזה להוכיח את עצמו ולכן עוד מוקדם להגיע למסקנות. אני מקווה שבסופו של דבר כולם פה יוכיחו את עצמם ונעשה את ההישג שאנחנו חולמים עליו".
"לקבוצה יש יסודות יציבים. לאורך זמן הדרך הזו בסופו של דבר תביא את התוצאות שאנחנו צריכים. אנחנו לא נראים כעדר ללא רועה, זה לא המצב בחדרה"
אתה חושב שהשינוי בסגל של חודש ינואר יביא את המהפך?
"ביחד עם מקסים פלקושצ'נקו שיחזור לבריאות איתנה, לשחק ולהוביל נקבל ללא ספק הפועל חדרה חזקה יותר".
מכבי חיפה החתימה את עומר אצילי מה שגרר תגובות לא קלות. אם היית יכול היית מצרף אותו לחדרה?
"אין תגובה. יש לי את הבעיות שלי תני לי להתמודד איתם".
ממה וממי אתה מאוכזב?
"אין ספק שאם לא נביא תוצאות אהיה מאוכזב מכולם ללא יוצא מן הכלל. נכון לעכשיו אני אופטימי ונותן לכולם את השקט התעשייתי להצליח".
נשמע מתקתק מידי.
"לגמרי לא. אנחנו לא בדאון. להוריד עכשיו את ראש זה לא ירים אותנו. ההיפך, אנחנו צריכים להרים את עצמנו ולא להסתכל על הטבלה כי שני ניצחונות ואתה במרכז הטבלה ולזה אנחנו שואפים. עכשיו הזמן להרים את כולם כי אנחנו במצב שניתן לתקן וזה אומר להתחיל במסע ההתאוששות".
איפה האשמה שלך במצב?
"לאורך כל השנים אמרתי שההצלחות והכישלונות הכול באחריות מלאה שלי. גם ברגעים הטובים וגם ברגעים הרעים. עשיתי דבר או שניים ויש לי עוד קרדיט בסל שאני מקווה מאוד לא לבזבז אותו".
מסר לאוהדים?
"תתכוננו, בחודש הבא אתם חוזרים, לכו להתחסן, קבלו דרכון ירוק ותבואו כי אתם יותר מחסרים לנו".
לעידכונים: ספורט חדרה