היסטוריה בחדרה. לראשונה קבוצת ספורט מהעיר תשתתף במפעל אירופי. מדובר בקבוצת כדורעף הנשים של העיר, מכבי חדרה.
1 צפייה בגלריה
רוזנשטיין, גנדלמן והמאמנת אניה גרמן. אירופה בעיר
רוזנשטיין, גנדלמן והמאמנת אניה גרמן. אירופה בעיר
רוזנשטיין, גנדלמן והמאמנת אניה גרמן. אירופה בעיר
(צילום: באדיבות העירייה)
קראו עוד:
לאחר העונה המצוינת שבה סיימה במקום השני בסיום הליגה הסדירה, הגיעה לחצי גמר גביע המדינה והודחה בחצי גמר הפלייאוף – חלמו במכבי חדרה לייצג את ישראל ואת העיר גם במפעל אירופאי. לצורך כך גייסה הקבוצה את ראש העירייה צביקה גנדלמן, שביקר במשחקי ההכרעה ומאוד התרשם מהקבוצה ומההישגים שלה.
ראשי הקבוצה הציגו בפני גנדלמן את הצרכים ולאחר מספר שיחות ובעזרת החברה הכלכלית של עיריית חדרה, שנרתמה לסייע, התקבלה ההחלטה לרשום את המועדון באירופה.
לאחר שהוסדרו כל המכשולים הכלכליים והפרוצדורליים, מכבי חדרה תייצג את ישראל בגביע האתגר. משחקי המוקדמות ייפתחו בסוף ספטמבר, שלב הבתים בסוף אוקטובר. הגרלת המשחקים תיערך ב-26 ביוני.
מדובר בהישג גדול למכבי חדרה, שכן פרט לאלופה הפועל כפר סבא, שכבר יצרה לעצמה מסורת ושם גם באירופה, היא תהיה קבוצת הנשים היחידה שתשחק במפעל אירופאי.
יו"ר מכבי חדרה, גדעון רוזנשטיין: "מדובר בבשורה ענקית למועדון שלנו ולעיר כולה. זה כבוד גדול. נבנה קבוצה חזקה וראויה להשתתפות במפעל אירופאי. יש לנו אולם ברמה אירופאית לכל דבר ונשתדל להתאים את הרמה של הקבוצה לרמה שלו. זה המקום לומר תודה ענקית לראש העירייה צביקה גנדלמן, שממשיך לשבור שיאים ולהוביל את הספורט בחדרה לגבהים חדשים. תודה רבה גם למשנה לראש העיר יניב דרי שתומך ועוזרו לנו, וגם לחברה הכלכלית שנרתמה למשימה. אנחנו מקווים לראות כמה שיותר אוהדים ביציע תומכים בנו גם בזירה המקומית וגם בזירה האירופית, מצפה לנו חורף חם בחדרה".
ראש העירייה צביקה גנדלמן: "עבור חדרה לשלוח קבוצה לאחד המפעלים האירופיים בכל ספורט שהוא זהו הישג ענק. מגיע לבנות של מכבי חדרה להיות הראשונות שעושות את זה, כי ראינו אשתקד איזו רמה הן הציגו ואין לי ספק שהעונה הן גם יעשו את קפיצת המדרגה ברמה המקצועית בזכות ההופעה באירופה. עבור העיר שלנו זו תהיה חגיגה ואני משוכנע שהיכל האנרבוקס יהיה מלא באוהדים חדרתיים גאים, שידחפו את הבנות להישגים".
לעדכונים: חדשות חדרה
פורסם לראשונה: 17:41, 08.06.21