גבר צעיר הודיע לאשתו ואם שני ילדיו כי הוא יוצא לסוף שבוע בבית מלון לטובת "סמינר מטעם העבודה", אלא שבמהלך שהותו במקום, קרה משהו שטרף את כל הקלפים.
2 צפייה בגלריה
"סמינר" של אחד על אחת בבריכת המלון
"סמינר" של אחד על אחת בבריכת המלון
"סמינר" של אחד על אחת בבריכת המלון
(צילום: shutterstock)
האישה הגיעה אליי לאחרונה כשהיא נסערת מאוד וסיפרה לי: "בעלי עובד במשרה נחשבת ומתוקף תפקידו, כך חשבתי לפחות, היה חוזר לפעמים בשעות הערב המאוחרות. בהתחלה הבנתי וזה נראה לי לגיטימי לחלוטין. לפני מספר שבועות הוא הודיע לי שיש להם סמינר מטעם העבודה בבית מלון באזור תל אביב ושהוא מיועד לעובדים בלבד וללא בני ובנות זוג.
"גם את הדברים האלו קיבלתי, כי כבר שמעתי בעבר על חברות ומכרים שנסעו לנסיעה דומה ובאמת שהכל נראה לי תקין. כשהגיע סוף השבוע, הוא ארז את הבגדים הכי יוקרתיים ואלגנטיים שלו ויצא לדרך, בזמן שאני נשארתי עם שני הילדים הקטנים שלנו בבית. את מה שקרה יום למחרת לא אשכח בחיים".
מתברר כי באותו המלון שהו זוג מכרים של בני הזוג שהבחינו בבעל עובר "סמינר" של 'אחד על אחת' בבריכת המלון עם אישה צעירה שעובדת עימו. המכרים ההמומים הביטו במתרחש לידם והבינו שמה שהם רואים לא יכול להשתמע לשתי פנים, והחליטו לעשות מעשה.

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)
"החברים שלנו התקשרו אליי בשיחת ועידה בפייס טיים ופתאום ראיתי את בעלי, כשלידו צעירה שעובדת איתו", סיפרה האישה.

קראו גם:
"ניסיתי להבין מה קורה, וגם הוא נראה המום. החברים שלנו שאלו אותו אם יש משהו שהוא רוצה לספר לי. הוא אמר שלא ושזה לא מה שזה נראה. החברים התעקשו איתו אבל הוא אמר שבאמת אמור היה להיות סמינר אך הוא בוטל ומאחר והם שילמו כבר, אז היו כמה חבר'ה מהעבודה שנסעו בכל זאת והם רק מבלים קצת בבריכה.
"כשהחברים שמו לב שבעלי מכחיש, הם שלחו לי תמונות שלו ושל אותה צעירה שצולמו כמה דקות קודם לכן, שלא השאירו מקום לדמיון. כמובן שלא האמנתי לאף מילה שיצאה לו מהפה ואמרתי לו שהוא יכול להמשיך ליהנות עם אותה בחורה מהעבודה כי איתי הסיפור נגמר".
האישה לא חיכתה יותר מדי. לאחר שפנתה אליי וכשראיתי שאין דרך חזרה, ניסחתי עבורם הסכם גירושין.
פורסם לראשונה: 06:56, 09.07.23