שי דינוביץ בן ה-28 מחדרה, שנולד עם שיתוק מוחין, הוא דמות מעוררת השראה. עכשיו דינוביץ, שכל תושב בעיר מכיר, מחפש אהבה.
1 צפייה בגלריה
דינוביץ. מחפש נפש תאומה
דינוביץ. מחפש נפש תאומה
דינוביץ. מחפש נפש תאומה
(צילום: אלבום פרטי)
קראו עוד:
השבוע פרסם שי, שנולד עם שיתוק מוחין קל, פוסט מרגש ברשתות החברתיות, בו סיפר כי האתגר הגדול של חייו הוא מציאת זוגיות ואהבה. הפוסט הנוגע ללב גרר תגובות תומכות ואוהבות:
דינוביץ כתב: "שמי שי, נולדתי בחדרה לפני 28 שנים עם שיתוק מוחי קל, כשהנכות שלי מתבטאת בצד ימין: יד, רגל ואוזן ולמרות זאת אני מתפקד מצוין, עובד בעיריית חדרה. יש לי רכב, אני עוסק בעריכת סרטים, בספורט, בקרב מגע (יש לי חגורה שחורה) ויש לי תוכנית ביוטיוב שנקראת 'שי מארח' כעת אני מחפש אהבה זוגיות ובהמשך בניית משפחתי. באתגרים לא מעטים נאלצתי להתמודד במשך חיי ולשמחתי צלחתי אותם באמצעות הרבה אומץ, תושייה ועקשנות. אבל נראה לי שמציאת בת זוג הוא האתגר הגדול ביותר. נכון, אני לא מושלם, אבל יש לי לב ענק, חברותי, אוהב לצחוק, אוהב לראות סרטים, אוהב ריאליטי ולבלות. אז את מי אני מחפש? אחת שרוצה ומוכנה לקשר יציב ורציני עם הרבה חום חיבוק אהבה, רגישה, סבלנית, חברותית, שתאהב אותי כפי שאני ושתהיה הנפש התאומה שלי".
לדבריו התרגש מהתגובות החיוביות לפוסט: "בעקבות הפוסט היו הרבה פניות אליי דרך הפייסבוק ודרך הווטסאפ, חלק מהפונות מתגוררות במקומות רחוקים מאוד בארץ. אני מחפש מישהי שמוכנה לקשר יציב ורציני, גמישה וסבלנית, שתיתן לי חום, חיבוק ואהבה, שתהיה החברה הכי טובה שלי, הנפש התאומה שלי".
לטובת בנות הזוג הפוטנציאליות מבקש שי להוסיף: "שירתי בצבא, אני אוהד שרוף של הפועל חדרה, אני מאד אוהב סרטים ומחכה לבילויים משותפים עם בת זוג כמו לשחק באולינג, ללכת למסעדות ולסרטים וגם לצפות ביחד בטלוויזיה".
לעדכונים: חדשות חדרה