מייד עם פרוץ המבצע בדרום נערכו מתנדבי ויצו חדרה לקבלת תושבים רבים שיתפנו מבתיהם. מתנדבות ויצו מיינו בגדים לפי מידות וקטגוריות בכדי להקל ולו במעט, על סבלם של המפונים, שזקוקים לביגוד רב עקב היותם רחוקים מבתיהם.
2 צפייה בגלריה
הביגודית של ויצ"ו. "משרתותבאהבה כל לקוחה"
הביגודית של ויצ"ו. "משרתותבאהבה כל לקוחה"
הביגודית של ויצו. מי שזקוק - שיבוא
(צילום: אלבום פרטי)
שרה ריינר יו"ר ויצו חדרה מסבירה כי למרות העבודה המאומצת של המתנדבות והרצון העז של הסניף החדרתי לסייע ככל הניתן למפוני הדרום והצפון המתארחים בעיר, יש עדיין מלאי גדול של בגדים שטרם נמסרו.

2 צפייה בגלריה
יש גם משחקים לילדים
יש גם משחקים לילדים
יש גם משחקים לילדים
(צילום: אלבום פרטי)

"אנחנו בסניף בחדרה קוראים לכל מי שזקוק להגיע ולקחת בגדים, יש כמויות עצומות של בגדים ממוינים לפי קטגוריות, לפי מידות, גדולים, קטנים, בנים, בנות, יש הכול מכול, רק שיבואו וייקחו", הסביר ריינר. "אנחנו חשים שאולי הם לא יודעים מספיק על השירות הזה ואני בטוחה שזה יכול לעזור להם אפילו במעט בימים קשים אלו. כמובן שיש גם משחקים לילדים ועוד הרבה דברים שיכולים לסייע להם להעביר את הימים הללו.

קראו גם:

בפרסומים הקוראים לציבור המפונים להגיע ולהסתייע בויצ"ו נכתב: "מכירים משפחות מפונות המתארחות בעיר? עדכנו אותן. סניף ויצו פתוח בימים א'-ה' בין השעות 8:30-18:00. עלולים להיות שינויים בשעות הפעילות ועל כן מומלץ להתעדכן בדף הפייסבוק של ויצו חדרה".