תופעה חדשה בחדרה: קטנועים עולים על המדרכה ונוסעים עליה בכדי לקצר את דרכם או לחסוך זמן בהמתנה לרמזור ירוק ומסכנים בכך את הולכי הרגל.
1 צפייה בגלריה
עבר תעבורתי עשיר. רוכב אופנוע
עבר תעבורתי עשיר. רוכב אופנוע
למה על המדרכה?
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
קראו עוד:
תושבים המתגוררים במרכז העיר טוענים כי ממילא עליהם להתמודד עם כמויות גדולות של קורקינטים חשמליים ואופניים חשמליים שחלקם רוכבים על המדרכות, כעת נוספו גם קטנועים, שמסכנים אותם אף יותר.
"רק בשבוע האחרון נתקלתי בשני מקרים של קטנועים על המדרכה, האחד במרכז העיר ברחוב אחד העם פינת רחוב הרצל, מחוץ לבית הספר הממלכתי 'אחד העם', והשני באזור התעשיה, שם רוכב קטנוע שלא התחשק לו לחכות ברמזור האדום בצומת, פשוט עלה על המדרכה וחתך את האדום. בדיוק הגיע מולו הולך רגל, וזה היה מסוכן מאוד", סיפרה תושבת העיר. "המדרכות נועדו להולכי הרגל ולא לכלים ממונעים. סכנות בכביש, מילא, עכשיו גם סכנות על מדרכה? איפה אנחנו חיים?"
לדברי תושב אחר, הוריו המתגוררים בלב העיר סובלים מהתופעה ההולכת ומתגברת כמעט ברמה יומיומית: "גם ככה יש הרבה רוכבי אופנים חשמלים וקורקינטים במרכז העיר, עכשיו גם קטנועים שנוסעים במהירות גבוהה יותר? הוריי אנשים מבוגרים, גם ככה הם בסכנה ליפול. בהלה כזו, או ניסיון לתנועה חדה של בריחה מהקטנוע, יכולים לגרום להם ליפול ולשבור משהו בגוף. ראינו שלפני כמה חודשים נדרסה למוות קשישה על המדרכה בטיילת בתל אביב. לא מן הנמנע שזה יקרה גם כאן. יש גם ילדים קטנים בלב העיר חוצים לכיוון מוסדות החינוך והם בקלות יכולים להיפגע".
לעדכונים: חדשות חדרה