היום (שני) אושר בכנסת החוק לביטול עילת הסבירות כחלק מהרפורמה המשפטית. מהבוקר התקיימו ברחבי הארץ מחאות סוערות בניסיון של הרגע האחרון למנוע את החקיקה ולזה הצטרפה גם השבתת חירום של גופים עסקיים, עליה הכריז פורום העסקים אמש (ראשון). בין השובתים - קניוני עופר, עזריאלי ומתחמי הקניות ביג.
2 צפייה בגלריה
קניון שופינג
קניון שופינג
פורום העסקים משבית עסקים היום
(המחשה: shutterstock)
בתוך כך, בחדרה מושבת היום (שני) קניון עופר לב חדרה, מקבוצת קניוני עופר, ברחוב רוטשילד. בחודשי הקיץ מתקיימת פעילות שוקקת בקומת המזון של הקניון בעבור הילדים שבחופש ומשפחותיהם הכוללת סדנאות והצגות. בנוסף, בקניון יש "מתחם בבילון" למשחקי מחשב שונים והוא פופולרי מאוד בחופשים. כמו כן, מתארחים כעת גם דוכנים שונים לממכר גאדג'טים שונים בקניון, כך שללא ספק, הפעילות הזו תחסר למשפחות רבות.
מה שכן פתוח בקניון לב עופר חדרה היום הם השירותים החיוניים בלבד כדוגמת בתי מרקחת ובמקרה זה סופר פארם.

2 צפייה בגלריה
רווח גם לקיבוץ
רווח גם לקיבוץ
בקניון עופר לב חדרה פועלים שירותים חיוניים בלבד
(המחשה: Shutterstock)


אילו עסקים יפעלו בעיר?


במתחם "מול החוף וילג'" הפופולרי, שלמרגלות כביש 2 באזור המערבי של העיר, הפעילות תתקיים היום כרגיל. גם במתחם הוילג' מתארחים בכל חודשי הקיץ דוכנים שונים ומתקיימות פעילויות חווייתיות לילדים ולבני נוער. במתחם גם בריכת גלים היחידה בארץ המושכת אליה מבקרים רבים גם מחוץ לעיר, וככל הידוע, כלל החנויות במתחם יהיו פתוחות היום וחלקן אף תיגברו את כמות העובדים, בשל העובדה שגופים עסקים בארץ ובאזור, מושבתים היום, בגין החקיקה.
גם מתחם מיקס ברחוב צה"ל פתוח היום כרגיל, למעט החנות של פוקס ומסעדת המזון המהיר מקדונלד'ס.

קראו גם:

בעיריית חדרה ביקשו להבהיר כי העירייה עובדת כרגיל היום, זאת לנוכח פניות רבות של תושבים למוקד העירוני בעניין.
ברחוב העירוני, עורקי התנועה המרכזיים בעיר, קרי רחוב הנשיא, הרברט סמואל, רוטשילד והרצל, ובמתחם השוק, העסקים כרגיל. ייתכן כי הדבר נובע מגסיסתו של הרחוב העירוני בשנים האחרונות, שמתקשה לשרוד בשל שלל סיבות, כמו פתיחת מתחמים חדשים מרובי חניה כדוגמת מול החוף הוילג' ובעיות נוספות, כך שהפסד יום עסקים, גם אם הוא דל, הוא בבחינת גזירה שהעסקים הוותיקים ברחובות העיר מתקשים לעמוד בה.