תקציב עיריית חדרה לשנת 2022 אושר בקואליציה ויובא לאישור מועצת העיר בעוד כשבועיים. התקציב יעמוד על סכום של כ־800 מיליון שקלים.
1 צפייה בגלריה
עיריית חדרה.  ריבית פשוטה
עיריית חדרה.  ריבית פשוטה
עיריית חדרה. בדרך לאישור התקציב
(צילום: אסף פרידמן)
קראו עוד:
על פי העירייה יש בו בשורות כמו הקמת אגף שירות לתושב שתוקצב ב־718 אלף שקלים ועלייה של תשעה מיליון שקלים בתקציב החינוך לעומת השנה שחלפה.
על פי העירייה, העלייה בהשקעה בחינוך תבוא לידי ביטוי בתקציב 2022 גם בהמשך בינוי בבית הספר "חופים", לרבות תיכון, בהמשך בניית בית הספר המכיל, ובתכנון בית ספר נוסף וארבעה גנים בשכונת הפארק. כמו כן, תוקם היחידה לקידום הנוער, תושק תוכנית מצוינות עירונית בחינוך ותופעל תכנית "קרן לאון" לליוויי מחנכים בבתי ספר, שהינה תוכנית חמש שנתית.
עוד שינויים בולטים: גידול של 7.5 מיליון שקלים בתקציב אגף הרווחה והשירותים החברתיים ובתוך כך שיפוץ המע"ש ובניית מעון יום שיקומי לפעוטות. גידול של כשלושה מיליון שקלים נרשם גם בתקציב אגף שפ"ע ובתוך כך יגוייסו עוד פקחים ותוגבר האכיפה בשכונות ובמרכז העיר. אגף ההנדסה הוא עוד אגף שהגדיל את תקציבו השנה במיליון ו־800 אלף, כשהפרויקטים המרכזיים בקנה הם סלילת דרך היער, המשך תכנון רובע הים, השלמת צומת המשטרה ותכנון מתחם אימונים סמוך לאצטדיון.
פעילות החברה לתיירות חדרה חודשה בתקציב זה, ובמסגרת זו פעילויות היכל המשחקים האנרבוקס הועברו מהחברה הכלכלית חדרה לחברה לתיירות. מהתקציב עולה כי החברה לתיירות תקים בית קפה ב"אקו פארק" בתקציב של 700 אלף שקלים, במודל הפעלה מול זכיין.
ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, שזהו תקציב מספר תשע במשמרת שלו:, אומר השבוע כי "גם את שנת 2021 סיימנו באיזון כספי וכך גם יהיה בשנת 2022. נמשיך להשקיע בחינוך, בתשתיות, בשירות לתושב וכל הקשור לאיכות החיים בעירנו".
לעדכונים: חדשות חדרה